Annonse
Annonse
Annonse
Annonse

Nyheter fra Nortura

Foto: Nortura
Foto: Nortura

Nortura lanserer hele 23 nye produkter fra Gilde og Prior til årets første lanseringsvindu.

– Vi har utviklet produkter til alle dem som trenger variasjon på hjemmekontor-lunsjen, og til dem som ønsker enkle middager, etter et år med mye tid brukt på eget kjøkken. Det blir også en rekke produktnyheter tilpasset familielivet, og ikke minst til alle som er glade i tur- og friluftsliv, sier merkevaredirektør i Nortura, Nina Rishovd Stavenæs.

Annonse

Blant de mange nyhetene lanseres to helt nye produktkonsepter i dagligvarehandelen; frysetørket turmat og «one pot»-middagsløsninger.

– Det er utrolig stas å lansere de første produktene i vår nye turmatsatsing fra Gilde. Interessen for friluftsliv har hatt en enorm vekst, og nå blir det endelig mulig å kjøpe frysetørket turmat i dagligvarebutikkene, sier Rishovd Stavenæs.

Neste artikkel

Nullutslipp og mer bærekraftig storfekjøtt