KOMPENSASJON: – Det hadde sikkert vært økonomisk mest gunstig for oss å gi en prisreduksjon, men vår politikk er at kundene skal være fornøyde med kraftfôret, sier Svein Håvard Sørum i Strand Unikorn. Foto: Geir Karlsen
KOMPENSASJON: – Det hadde sikkert vært økonomisk mest gunstig for oss å gi en prisreduksjon, men vår politikk er at kundene skal være fornøyde med kraftfôret, sier Svein Håvard Sørum i Strand Unikorn. Foto: Geir Karlsen

– Det er viktig å være presis

– Når kunder klager på fôret vi har levert, vil vi komme og hente det. Vi ønsker ikke at de skal beholde dårlig fôr mot å få et prisavslag, sier salgsansvarlig Svein Håvard Sørum i Strand Unikorn.

Kjære leser. Denne artikkelen er forbeholdt våre abonnenter.

Komplett

Bestill

6 mnd fra kun 349,-

Neste artikkel

Skal teste nytt kraftfôr