REKLAMASJONER: – Vi har et reklamasjonssystem der alle henvendelser fra kunder blir registrert. Kunden får en saksbehandler som eier deres sak, og følger den opp mot kunden til saken er lukket, sier Trude Ulven i Strand Unikorn. Foto: Geir Karlsen
REKLAMASJONER: – Vi har et reklamasjonssystem der alle henvendelser fra kunder blir registrert. Kunden får en saksbehandler som eier deres sak, og følger den opp mot kunden til saken er lukket, sier Trude Ulven i Strand Unikorn. Foto: Geir Karlsen

– Setter pris på tilbakemeldinger

Hvilke rettigheter har du som gårdbruker hvis du mener at kraftfôret du fikk levert er dårlig, og gir dyra dine mindre ytelse? Og hvordan møter Felleskjøpet Agri, Norgesfôr og Fiskå Mølle klager fra kundene sine?

Kjære leser. Denne artikkelen er forbeholdt våre abonnenter.

Komplett

Bestill

6 mnd fra kun 349,-

Neste artikkel

Skal teste nytt kraftfôr